Blogger Tema Nasıl Yüklenir

 

Blogger blogunuza bir blogger şablonu yüklemek çok kolaydır. gooyaabitemplates.com, blogunuzu yenilemeniz için size binlerce ücretsiz blogger şablonu sunar. Evet! Bir blogger blogu için yeni bir görünüm kazandırıyoruz. Bu eğitici, yeni bir blogger şablonunu nasıl yükleyeceğinizi/yükleyeceğinizi gösterir. Adım adım rehberlikle iki tür yükleme yöntemini ele alıyoruz.

Yöntem-1: .xml dosyası yükleniyor. Mevcut widget'larınız blogger'da kalacak ve bu yöntemde manuel olarak kaldırmanız gerekiyor.

Yöntem-2: Kodlamayı Kopyala ve Yapıştır. Tüm kodlamaları tamamen değiştirdi. (Yöntem-1'i kullanarak şablon yüklerken hata alıyorsanız, yöntem-2'yi deneyin)

İlk olarak .xml dosyasının yüklendiği method-1'e geçiyoruz.

Adım 1: Blogger Şablonunu İndirme.

Duyarlı, SEO'ya Hazır, Dergi, Basit , Temiz , Portföy ve Moda gibi en popüler kategorilerimizde blogger şablonlarına göz atın . ( Şablonu yükledikten sonra blogunuzun nasıl göründüğünü öğrenmek için her şablonumuzu Canlı Önizleme yapabilirsiniz .) Taramadan sonra, istediğiniz şablondaki İndir düğmesine tıklayın ve şablon dosyası doğrudan indirilecek ve bilgisayarınızın sabit diskinde saklanacaktır.


Adım 2: Sıkıştırılmış indirilen şablon dosyasının çıkarılması.

İndirdiğiniz dosya biçimi bir .ZIP dosya biçimidir. Yalnızca .xml uzantılı bir dosya yükleyebiliriz. Bu yüzden çıkarılması gerekiyor. Lütfen Çıkarın / Çıkarın.


Adım 3: Blogger Kontrol Panelinize giriş yapın.

Blogger kontrol panelinize erişmek için google hesabınıza giriş yapmalısınız (Zaten giriş yaptıysanız bu adımı dikkate almayın)


Adım 4: Tema Bölümüne erişin.

(Birden fazla blogunuz varsa) Panonuzdan şablonunu değiştirmek istediğiniz Blogunuzu seçin ve soldaki seçenek panelinden “Tema”ya tıklayın.



Adım 5: Yedekleme / Geri Yükleme'ye erişin.

Sağ üst köşeye bakın, “Yedekle / Geri Yükle” butonunu göreceksiniz ve tıklayın.


NOT: Bir sonraki adıma geçmeden önce, lütfen önceki şablonunuzu yedekleyin, çünkü yeni şablonu yükledikten sonra herhangi bir sorun yaşarsanız, yedekleme dosyası geri yüklemenize yardımcı olacaktır. Lütfen Blogger'da Yedekleme ve Geri Yükleme hakkındaki gönderiyi okuyun .

6. Adım: Yüklemeye hazır olun.

Açılır pencerelerde yönetin ve “dosya seç” düğmesine tıklayın ve indirdiğiniz dosyanın ayıklanmasından sonra oluşturulan klasörü arayın.


7. Adım: Yükleme için .xml dosyasını seçin.

Klasörde .XML dosyası, .TXT dosyası, İnternet kısayolları vb. var, Yalnızca .XML dosyasını seçmelisiniz.

Adım 8: Şablonu yüklemeye başlayın.

“Yükle” düğmesine tıklayın. Şimdi ekranınızda yükleme işlemi görünüyor.

Artık şablon blogunuzda başarılı bir şekilde görünecektir.



Kopyala ve yapıştır kullanarak blogger şablonunu yüklemek için başka bir yöntem

Temanızı kaydedemedik.

İyi biçimlendirilmediği için temanız ayrıştırılamadı. Lütfen tüm XML öğelerinin düzgün şekilde kapatıldığından emin olun. XML hata mesajı:
Girişte içeriğe izin verilmiyor.

Şablonunuzu yüklerken yukarıdaki hatayı görüyorsanız, bu kopyala yapıştır yöntemini deneyin.

Yukarıdaki adımlar da adım-5 e kadar devam edin,  

Adım 6: Metin düzenleyici ile .xml dosyasını açın.

Not defteri, wordpad, notpad++ veya bunun gibi bir metin düzenleyici kullanarak .xml dosyasını açın.

Adım 7: Tüm kodlamayı kopyalayın.

Metin düzenleyicide, ctrl+a  ve ardından ctrl+c tuşlarına basın  (tüm kodlamaları seçmek için ctrl+a, seçili kodlamayı kopyalamak için ctrl+c)


Adım 8: Blogger'da HTML Düzenleyici'yi açın.

Şimdi blogger panosunda HTML Düzenleyiciyi açın ve “HTML Düzenle” düğmesini tıklayın.


Adım 9: Kodlamayı blogger HTML Editor'a yapıştırın.

HTML Düzenleyici'de herhangi bir yeri tıklayın. Şimdi ctrl+a ve ardından  ctrl+v tuşlarına basın  (tüm kodlamayı seçmek için ctrl+a, seçilen kodlamayı kopyalanan şablon kodlamasıyla değiştirmek için ctrl+v). Son olarak “ Temayı kaydet” düğmesine tıklayın.


EVET! BU ŞABLON BAŞARIYLA KURULDU!

Nasıl Özelleştirilir? 
Bir HATA varsa,

sorularınız yorumlara şablon adıyla gönderin .

Sorunuzu blog URL'nizle birlikte gönderin.

Yorumlarınızı Bizimle Paylaşın...

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski